menu
person

Սովորական հնդկացորենը

 


 

   

Հնդկաստանում մոտ 4000 տարի առաջ հնդկացորենն անվանում էին սև բրինձ, իսկ երբ այն տարածվեց այլ երկրներում, ստացավ սև ցորեն անվանումը:

20-րդ դարում հնդկացորենն անվանում էին ձավարների թագուհի: Այն պարունակում է բուսական սպիտակուցներ և ձավարների շարքում հաղթող է B խմբի վիտամինների քանակությամբ, որոնք օգնում են պայքարել սթրեսի անքնության, մազաթափության դեմ, ինչպես նաև լավ է ազդում մաշկի, եղունգների և մազերի վրա:

Հնդկացորենը նաև հարուստ է միկրոտարրերով. պարունակում է երկաթ (նպաստում է արյան մեջ կարմիր մարմինների առաջացմանը, որը դեմքի մաշկի լավ գույնի գրավական է), կալիում (պահպանում է արյան օպտիմալ ճնշումը), կալցիում (ձեր կարևոր դաշնակիցը ատամնաքարի, ոսկորների և եղունգների փխրունության դեմ պայքարում), մագնեզիում (պաշտպանում է դեպրեսիայից և պայքարում ավելորդ քաշի դեմ) և մի շարք այլ հանքանյութեր:



Տարածել...
 

Նմանատիպ նյութեր




Նոր նյութեր


Միացեք մեզ YouTube-ում... 85հզ.+ բաժանորդ



loading...


Աղբյուրը: http://erkusov.com/WebPlayer201/vol25/grechka.jpg
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: Kiss.am (06.07.14) W
Դիտումներ: 1311 | Տեգեր: առողջ սնունդ, Առողջ ապրելակերպ, առողջարան | Վարկանիշ: 0.0/0
< Яндекс.Метрика