menu
person

Սննդարար, վիտամիններով հարուստ ուտեստներ

 


 

   

Անհրաժեշտ է` 800-ական գ գազար, կարտոֆիլ, ճակնդեղ, կաղամբ, 100 գ կաթ կամ ջուր, 50 գ յուղ, 50 գ մանր սպիտակաձավար, 1 ձու, պաքսիմատ: Բանջարեղենը լվանալ, մաքրել, այնուհետև առանձին-առանձին անցակացնել մանր քերիչով կամ աղալ մսաղացով, խառնել: Լցնել կաթսան, հավասարաչափ տարծել հատակին, ավելացնել եռացրած կաթը (կամ ջուրը), կարագը և շոգեխաշել` անընդհատ խառնելով: Ապա ավելացնել հարած ձուն, աղ անել: Ստացված զանգվածը լավ խառնել, թողնել սառչի: Այնուհետև կոտլետանման գնդիկներ պատրաստել, թաթախել պաքսիմատով և 10 րոպե տապակել: 

Անհրաժեշտ է` 400-ական գ գազար, սոխ և խնձոր, 6-7 ձու, կես բաժակ մեղր: Գազարը լվանալ, հեռացնել կոշտ մասը: Անցկացնել խոշոր քերիչով, ապա թեթևակի տապակել: Սոխը աղալ և սոխեռած անել: Գազարն ու սոխը խառնել, ավելացնել մանր կտրատած խնձորը: Ձվերն ու մեղրը միասին հարել, ավելացնել խառնուրդին: Թխել ջեռոցում: 
 



Տարածել...
 

Նմանատիպ նյութեր




Նոր նյութեր


Միացեք մեզ YouTube-ում... 85հզ.+ բաժանորդ



loading...
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: Kiss.am (23.08.17)
Դիտումներ: 460 | Տեգեր: վիտամիններով, ուտեստներ, հարուստ, սննդարար | Վարկանիշ: 0.0/0
< Яндекс.Метрика