menu
person

Կանոններ նիհարել ցանկացողների համար

 


 

   

 
  • Մշտապես զբաղվել մարմնամարզությամբ:
     
  • Շաբաթվա մեջ մեկ օր հրաժարվել հացից, չօգտագործել շաքար և շաքար պարունակող մթերքներ, չուտել շիլա և կարտոֆիլ, հրաժարվել դեղնուցից, ուտել սովորական չափաբաժնի միայն կեսը, բանջարեղենն ու մրգերն ուտել միայն հում վիճակում, հրաժարվել տապակած ուտելիքներից և սոուսներից:
     
  • Օգտագործել ավելի փոքր ափսեներ:
     
  • Խուսափել նստակյաց կենսակերպից:
     
  • Ավելի շատ ոտքով քայլել:
     
  • Նրանք, ովքեր գիրանալու հակում ունեն, պետք է հիշեն. Տնային աշխատանքները կանգնած անելով՝ դու դրանց վրա երեք անգամ ավելի շատ էներգիա եք ծախսում, քան նույն աշխատանքը նստած կատարելով:



Տարածել...
 

Նմանատիպ նյութեր




Նոր նյութեր


Միացեք մեզ YouTube-ում... 85հզ.+ բաժանորդ



loading...


Աղբյուրը: http://www.erkusov.com/WebPlayer201/vol21/96ebf3c9a610-1-.jpg
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: Kiss.am (01.06.13) W
Դիտումներ: 2469 | Տեգեր: Առողջ ապրելակերպ, դիետաներ, առողջ մարմին | Վարկանիշ: 0.0/0
< Яндекс.Метрика