menu
person

Եթե դուք գերհոգնած եք

 


 

   

 

  • Դադարեցրե՛ք այն աշխատանքը, որը գերհոգնածության պատճառ է դարձել: Հոգնած նյարդային համակարգը, ինչպես ցանկացած այլ օրգան, հանգստի կարիք ունի:
     
  • Կաթով և մեկ գդալ մեղրով կամ անանուխով թեյ խմեք:
     
  • Սոճու խտանյութով (կարող եք գնել դեղատնից)  լոգանք ընդունեք qնելուց 20-30 րոպե առաջ: Ջրի աստիճանը պետք է լինի 36 աստիճան:
     
  • Նյարդային համակարգի ամրապնդմանն օգնում են սառը ջրով ամենօրյա շփումները, որոնք զուգակցվում են երեկոյան հանգստացնող լոգանքների հետ:
     
  • Մտավոր աշխատանքով զբաղվող մարդկանց համար օգտակար է քնելուց առաջ ոտքերը տասը րոպե  տաք ջրի մեջ (42 աստիճան) դնելը:
     
  • Ցանկացած տիպի գերհոգնածության և նյարդային համակարգի գրգռման դեպքում խորհուրդ է տրվում մեկ բաժակ տաք կաթի մեջ թափահարելով խառնել ձվի հում դեղնուց, մի քիչ շաքարավազ գցել և դանդաղ ըմպել: Այս ըմպելիքը կարելի է օգտագործել օրական 2-3 անգամ:



Տարածել...
 

Նմանատիպ նյութեր




Նոր նյութեր


Միացեք մեզ YouTube-ում... 90հզ.+ բաժանորդ



loading...


Աղբյուրը: http://www.erkusov.com/img/nkar2/ustalost-1-.jpg
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: Kiss.am (01.06.13) W
Դիտումներ: 2626 | Տեգեր: Առողջ ապրելակերպ, կարիերա, աշխատանք, հոգեբանական առողջություն | Վարկանիշ: 0.0/0
< Яндекс.Метрика *