Գիտնականները պարզել են, որ սննդի ընդունման ժամերը կարգավորելով` կարելի է ազատվել քնատությունից ու ցրվածությունից, լավացնել նյութափոխանակությունը, խուսափել գիրանալուց և, առհասարակ, պահպանել առողջությունը: Ծանոթանանք այն ժամերին, երբ մենք պետք է սնունդ ընդունենք: /Առողջ մարմին, ԴԻԵՏԱՆԵՐ - Սննդի ընդունումը՝ ըստ կենսաբանական ժամերի erkusov.com" />

 RSS 

Загрузка...

Գլխավոր էջ » ԵՂԻ'Ր ՀՄԱՅԻՉ » Առողջ մարմին, ԴԻԵՏԱՆԵՐ

Սննդի ընդունումը՝ ըստ կենսաբանական ժամերի

Kiss.am - Ժամանց և Տեղեկատվություն

 


 


   erkusov.com


Գիտնականները պարզել են, որ սննդի ընդունման ժամերը կարգավորելով` կարելի է ազատվել քնատությունից ու ցրվածությունից, լավացնել նյութափոխանակությունը, խուսափել գիրանալուց և, առհասարակ, պահպանել առողջությունը: Ծանոթանանք այն ժամերին, երբ մենք պետք է սնունդ ընդունենք:

Մոտավորապես ժամը 6:00-ից մեր օրգանիզմը պատրաստ է էներգիայի մեծ չափաբաժին ընդունել, որը պետք է բավականացնի ամբողջ օրվա համար: Ժամը 6-7-ը նախճաշելու ճիշտ ժամանակահատվածն է, ընդ որում` այն պետք է սննդարար և լիարժեք լինի:
     
Առավոտյան ժամը 10:00-ին պետք է թեթևակի սնվել` ուժերը պահպանելու համար:
     
Կեսօրին` ժամը 15:00-16:00-ի սահմաններում, անհրաժեշտ է օրգանիզմը «սնել» էներգիայի նոր չափաբաժնով: Թեթևակի ճաշելու ժամանակն է: Եթե աշխատավայրում եք, անպայման պետք է դադար տալ և հանգստանալ, քանի որ հենց այս ժամանակահատվածում է մարդու հոգեբանական և ֆիզիկական ակտիվությունը հասնում նվազագույնի:
     
18:00-19:00-ն ընթրելու ժամանակահատվածն է: Մոտավորապես 20:00-ից հետո ցանկալի է օրգանիզմն առհասարակ չծանրաբեռնել սննդով: 

1111




Տարածել...
 

Նմանատիպ նյութեր



loading...

Загрузка...

Նոր նյութեր


Միացեք մեզ YouTube-ում... 80հզ.+ բաժանորդ




Հրապարակման պատրաստեց` Kiss.am - Ժամանց և Տեղեկատվություն
Կատեգորիա: Առողջ մարմին, ԴԻԵՏԱՆԵՐ | Ավելացրեց: erkusov.com (31.10.12) | Հեղինակ: erkusov.com
Դիտումներ: 1778 | Տեգեր: առողջ սնունդ, Առողջ ապրելակերպ | - Վարկանիշ -: 0.0/0