menu
person

Գիրությունը դարձրեք վատ հիշողություն. Ֆիթնես ծրագիր

 


 

   

Գիրությունը դարձրեք վատ հիշողություն քաշ կորցնելու համար նախատեսված վարժությունների ֆիտնես ծրագրի միջոցով, որը կարող եք վայելել նույնիսկ տանը:

Ֆիթնես ծրագիր

Գիրության խնդիրը արդիական է դառնում թե մեծերի և թե երեխաների շրջանում: Քաշ կորցնելու համար մի քանի վարժությունները կօգնեն Ձեզ արդյունավետորեն վերացնել այս խնդիրը: Կարիք չկա գնելու մարզասարք կամ գումարները մարզասրահում ծախսելու:
Կարիք չկա գնելու մարզասարք կամ գումարները մարզասրահում ծախսելու: Պարզապես կարդացեք քաշը կորցնելու համար տրված վարժությունները և կազմեք ձեր սեփական ֆիտնես ծրագիրը:

Թռիչքները քաշ կորցնելու սրտային վարժությունների ցանկում են: Դրանք չափազանց արդյունավետ են որովայնի շրջանի և ավելորդ ճարպերը վերացնելու համար:
Հետույքը և ազդրերը մարզելու լավագույն վարժությունը ձեռքերն առաջ պարզած կքանիստ անելն է և խորը շնչելը: Կատարեք այս վարժությունը օրական նվազագույնը 60 անգամ ամեն 20 կքանիստ՝ մեկ րոպեանոց ընդմիջում անելով: Ժամանակի ընթացքում կարող եք բարձրացնել կքանիստների քանակը:

Փորն ուղղելու և գեղեցիկ տեսք տալու համար չկա ավելի լավ վարժություն քան հրումը: Կատարեք դրանք դատարկ ստամոքսով, գերադասելի է առավոտյան:

Մի փոքր համառության և սննդի ճիշտ ընտրությամբ`կհասնեք ցանկալի արդյունքների և հաճույք կվայելեք գեղեցիկ տեսք ու քաջառողջություն:



Տարածել...
 

Նմանատիպ նյութեր




Նոր նյութեր


Միացեք մեզ YouTube-ում... 85հզ.+ բաժանորդ



loading...


Աղբյուրը: http://www.erkusov.com/WebPlayer201/vol26/fitness.jpg
Կատեգորիա: Գեղեցկություն և առողջություն | Ավելացրեց: Kiss.am (14.09.14) W
Դիտումներ: 1944 | Տեգեր: դիետաներ, մարմնի խնամք | Վարկանիշ: 0.0/0
< Яндекс.Метрика