Ազատվեք որովայնի ճարպերից

RSS подписка 

Загрузка...

Главная страница » Դիետաներ

Ազատվեք որովայնի ճարպերից  1829

Загрузка...
 
 
 Խորագիրը՝ Դիետաներ

  Հարցում

Ձեր վերաբերմունքը Քիմ Քարդաշյանին


Կարդալ Top- հոդվածներ


 

#Նյութեր, որ արժե՛ կարդալԱզատվեք որովայնի ճարպերից

Posted by erkusov.com on 14 Հունվար, 2016

 

Դեռևս հին Ռուսաստանում այբուբենի Ж տառը կարդացվում էր «живот»: Գուցե սա պայմանավորված էր նրանով, որ մեր նախնիները կարևորություն էին տալիս մարդու փորին: Եվ սա բնական է, քանի որ հենց փորի մեջ էլ կուտակվում է սննդից ստացված էներգիան և սնունդը վերածվում է էներգիայի:

Բազմաթիվ երկրներում նախկինում նիհար լինելն աղքատության նշան էր, իսկ փորն ու գիրուկ մարմինը՝ հարստության:  Սակայն այժմ մեծ փորը ոչ միայն գեղագիտական առումով տգեղ է դիտվում, այլև պարզապես վտանգավոր է առողջության համար, քանի որ մեծ փորն ավելորդ քաշի և ճարպակալության նշան է, իսկ ինչպես գիտենք՝ ճարպակալությունը կարող է հանգեցնել մի քանի խնդիրների, ինչպիսիք են՝ աթերոսկլերոզը, շաքարախտը: Այս ամենը, պարզվում է, տեղի է ունենում հասարակության  տեխնիկական զարգացման պատճառով: Որքան զարգացած է հասարակությունը, այնքան ավելի քիչ են սկսում շարժվել մարդիկ, ինչը հանգեցնում է դիսբալանսի. մարդ սկսում է  ավելի շատ կալորիաներ ստանալ և քիչ ծախսել:

Վիճակն առավել վատանում է 20-րդ դարի վերջում, և ի հայտ է գալիս, այսպես կոչված, զտված ուտելիքը, այսինքն՝ տրանս-ճարպերը, որոնք սկսեցին ազդել նյութափոխանակության վրա: Բացի այդ, մարդիկ սկսում են նստակյաց կյանքով ապրել, որն էլ, բնականաբար, չի կարող չանդրադառնալ արտաքինի վրա:

Ճարպակալությունը խնդիր է դարձել բոլոր զարգացած երկրներում, հատկապես՝ Միացյալ Նահանգներում, որտեղ բնակչության 64%-ը տառապում է այս խնդրով:

Ավելորդ քաշը պահպանված ճարպոտ էներգիան է, որը կուտակում է մեր մարմինը: Ճարպերը տղամարդկանց և կանանց մոտ հայտնվում են մարմնի տարբեր հատվածներում: Տղամարդկանց մոտ դա հիմնականում փորի հատվածն է, իսկ կանանց մոտ՝ կոնքերն ու հետույքը: Ամեն ինչ կապված է կենսաբանական տարբեր նշանակությունների հետ: Եվ, քանի որ կանանց կենսաբանական նշանակությունը ծննդաբերելն է, ապա փորի հատվածում ճարպերի կուտակումը դժվարացնում է այս գործընթացը: Իսկ տղամարդկանց մոտ հակառակն է: Եթե ճարպերը կուտակվեին ոտքերի հատվածում, ապա դա կխանգարեր սնունդ «որսալուն»՝ դժվարացնելով այս կամ այն վերջույթների աշխատանքը:

Առօրյայում հաճախ հանդիպում ենք տղամարդկանց, ովքեր  տառապում են որովայնի ճարպակալության խնդրով:

Ճարպերը սովորաբար լինում են 2 տեսակի. առաջինը գտնվում է մաշկի տակ և կոչվում է ենթամաշկային, մյուս տեսակը գտնվում է գրեթե ներքին օրգանների մոտ, սա կոչվում է վիսցերալ ճարպ: Այս ճարպը ստեղծված է ներքին օրգանները պաշտպանելու համար, սակայն, երբ դրա քանակությունը նորմայից շատ  է, պաշտպանելու փոխարեն՝ այն սկսում է  վնասել: Այդ ճարպերը դեպի արյուն են արտազատում ճարպային թթուներ, որոնք էլ, արյան մեջ անցնելով,  ներթափանցում են լյարդ, որն էլ իր հերթին՝ այդ թթուները վերածում է «վատ» խոլեստերինի: Այս ամենից խուսափելու համար պետք է պայքարել դրա դեմ՝ փորից ազատվելու միջոցով: Իսկ դա կարող եք անել 2 ճանապարհով: Կամ պետք է շատացնեք այրվող կալորիաների քանակը, կամ՝ քչացնեք ստացվող կալորիաների քանակը:

Եթե ձեր որովայնը 94սմ-ից մեծ է, ապա ժամանակն է ազատվել փորից: Կանանց համար չափսը 88սմ-ն է:

Ինչի՞ց  սկսել:

Առաջին հերթին՝ պետք է պարտադիր կերպով ձեր օրակարգից հանեք տրանս-յուղերի օգտագործումը: Ի՞նչ է իրենից ներևկայացնում տրանս-յուղը: Այս ճարպն ի հայտ է գալիս քիմիական որոշակի փոփոխությունների ժամանակ, օրինակ, երբ իսկական սնունդը փոխարինվում է քիմիական ճանապարհով ստացվածով: Այդ մթերքների ցանկին են դասվում մայոնեզները, սոուսները, արագ սնունդը: Ինչո՞ւ է վտանգավոր այս տեսակի ճարպը: Այն ամբողջովին խախտում է նյութափոխանակությունը, հանգեցնում է մի քանի հիվանդությունների, նույնիսկ՝ քաղցկեղի և շաքարային դիաբետի: Այնպես որ, եթե ցանկանում եք նիհարել և առողջ լինել, առաջնահերթ պետք է ազատվեք տրանս-ճարպերից:

Հաջորդ քայլը մեծ քանակությամբ բջջանյութի (клетчатка) օգտագործումն է: Մեծ քանակությամբ բջջանյութ են պարունակում մրգերն ու բանջարեղենները: Բջջանյութը դանդաղեցնում է սննդի մարսման գործընթացը, հետևաբար՝ դանդաղում է նաև ինսուլինի արտազատումը, իսկ ինսուլինը սնունդը հիմնականում տանում է դեպի անցանկալի մասեր:

Վստահ ենք՝ լսել եք, երբ ասում են, որ սպիտակ հացը գիրացնում է: Հարցն այն է, որ հացի և մակարոնեղենի մեջ բացակայում է բջջանյութը (սննդային մանրաթելերը), այդ  պատճառով խորհուրդ է տրվում հրաժարվել դրանցից:


Օրվա նյութերը

  ՀԱՐՑՈՒՄ

Ինչպիսի՞ նյութեր եք կարդում համացանցում



 

Другие материалы по теме Ազատվեք որովայնի ճարպերից  ЗДЕСЬ


  Опрос

Какая зарплата устроит вас для нормальной жизни?



Загрузка...


на армянском  In English


Советуем также...

Поделись с друзьями...



Դիետաներ բաժնի ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾԸ՝ այստեղ

Մարմնի խնամք [40]
Դեմքի խնամք [53]
Մազերի խնամք [27]
Մատնահարդարում, պեդիկյուր [14]
Օծանելիք [10]
ԱՌՈՂՋԱՐԱՆ [328]
Դիետաներ [38]
Նորաձևություն, բազմազան խորհուրդներ կանանց [41]
Մոդայի միտումներ [19]
Աքսեսուարներ [10]
Աստղային նորաձևություն [5]

Читайте также...


Կատեգորիա: Դիետաներ | Ավելացրեց: Davbad (05.02.2016)
Դիտումներ: 1829 | Տեգեր: Դիետաներ | - Վարկանիշ -: 0.0/0
Հաստատու՞մ եք, որ չափահաս եք

ԱՅՈ